ARCHÍV EZ A HONLAP.
- A honlap használatával hozzájárul a cookie-k (sütik) elemzéséhez és felhasználásához.
További információk:
Cookie (süti) használat
- Honlapunkhoz kapcsolódóan NINCS adatkezelési tevékenység. További információk: Adatkezelés, Impresszum

  IpariHirugynokseg.hu   Hírek   Rendezvények     Szolgáltatásaink     Riportok    
IpariHírügynökség.hu : Híreink: Már az IpariCégek.hu oldalain elérhetők friss híreink Autó, jármű, közlekedés ; Robot, automatika kategóriákban is.  
2024.05.06.
. .
:
Riportok
A Magyar Marketing Szövetség 20. konferenciája (2010.11.03-04.) előtt 2010.10.15.
Forrás: Ipari Hírügynökség, Riportok.hu
A konferencia egyik főszervezője, Bohnné Keleti Katalin Konferencia Igazgató válaszolt a jubileumi konferencia előtti kérdéseinkre
-   A 20. konferencia ünnep. Miben más az idei konferencia, mint a korábbiak? 

A konferencia témaválasztásában és előadásaiban más, új területeket, új eszközöket mutatnuk be. A korábban jól bevált plenáris ülések/szekciók felépítésen nem változtattunk.
 
-   A két nap alatt kilenc szekcióban beszélhetik meg a szakemberek a trendeket, a tapasztalataikat és vethetnek fel új ötleteket, megoldásokat. Milyen szempontok szerint alakították ki a szekciókat?  
 
Mindenképpen egyensúlyt kívántunk teremteni az új és a hagyományosabb témák között. Így "visszaköszönnek" korábban nagy sikerű témák, mint pl. a márkázás, vagy az online, de először szerepelnek zöld marketing kérdések, vagy éppen az építőipari marketing megoldások. A fő szempont az volt, hogy azokat a területeket mutassuk be, amelyek ma fontosak, és érdeklik a szakembereket.

-   A konferencián sok előadó szerepel, az előadások anyagát a konferencia után elérhetővé teszik?

Az előadásokról felvétel készül, amely a későbbiekben - egy csökkentett díjért hozzáférhető lesz.

-   A két plenáris ülés átfogóbb előadásokra ad lehetőséget. Milyen sikeres vállalkozások mutatják be sikereik marketing titkát?   

A nyító plenáris ülés és az esti előadás inkább általános témákat feszeget, mint EU és energiapolitika, a kormányzat infokommunikációs tervei és stratégiája, valamint a marketing paradigmaváltása a XXI. században. A záró plenáris ülés viszont egy nagyon siekres hazai cég bemutatkozását teszi lehetővé, a Forest-papír Kft sikerével ismerkedhetnek emg a hallgatók.

-  
Milyen szempontok szerint választották a Ramada Hotel & Resort Lake Balaton**** Balatonalmádit a konferencia helyszínének?

Egy ilyen konferencia sok elvárást támaszt a helyszínnel szemben. Az Almádi Ramada Resort minden szempontból ideális a céljainknak, és a személyzet segítőkészsége is osztályon felüli. Már harmadszor válaszottuk ezt a helyszínt. Konkrétan: könnyen megközelíthető, sok a szabad parkoló, megfelelő számú, szeparálható előadóterem van, van kiállítási lehetőség, és nagy terem az esti programhoz.

-  
Mit vár a kongresszustól konferenciától?

Sok jót; jó előadásokat, jó hangulatot, jó hozzászólásokat, sok új és jó kapcsolatot és az MMSZ jó hírnevének erősődését. 

A Magyar Marketing Szövetség konferenciájának  honlapja: www.marketingkonferencia.hu 

« vissza
További riportok
Riportok bővítése ITT MEGSZŰNT ! 2013.10.23.
Riportok: A Hörmann Hungária Kft. a minőségi ajtók, kapuk szakértője 2012.11.12.
Riportok: A Mercedes-Benz Hungária Kft. Magyarországon is a biztonságos közlekedésért 2012.06.05.
Riportok: A Magyar Pékszövetség a 2012-es FOODAPEST és UKBA kiállításon 2012.02.05.
Riportok: A Magyar Turizmus Zrt. 2012. évi tervei 2012.02.02.
YouTube.com/IpariHírügynökség - Nézd meg videóinkat!   
2023.11.03-tól beállítva az új honlapunk cégkeresője:
Keresünk-Kínálunk
Eladó Ipari Cégeket:


Ipari Hírügynökség: Ipari, Ipari Hírek, Sajtóközlemények, Riportok, VideoRiportok, Ipar, Környezet, Táj, Természet, Videók, Sajtófotók
Az ipar hírei!


Főoldal |
Keresés:  
Az Ipari Hírügynökség oldalain független, gazdasági híreket jelentetünk meg.