ARCHÍV EZ A HONLAP.
- A honlap használatával hozzájárul a cookie-k (sütik) elemzéséhez és felhasználásához.
További információk:
Cookie (süti) használat
- Honlapunkhoz kapcsolódóan NINCS adatkezelési tevékenység. További információk: Adatkezelés, Impresszum

  IpariHirugynokseg.hu   Hírek   Rendezvények     Szolgáltatásaink     Riportok    
IpariHírügynökség.hu : Híreink: Már az IpariCégek.hu oldalain elérhetők friss híreink Autó, jármű, közlekedés ; Robot, automatika kategóriákban is.  
2024.04.19.
. .
:
Riportok
Riportok: A Magyar Turizmus Zrt. 2012. évi tervei 2012.02.02.
Forrás: Ipari Hírügynökség, Riportok.hu
  HUNGARY   Maráczi Gábor stratégiai igazgatót a Magyar Turizmus Zrt.
  2012. évi terveiről kérdeztük
A Magyar Turizmus Zrt.-nek mi a fő stratégiája 2012-ben?

   2012-ről azt gondoljuk, hogy viszonylag nehéz év lesz a turizmus szempontjából. Amire mi a hangsúlyt szeretnénk fektetni, az a tavalyi évben elindított belföldi kampányunknak a folytatása. Nagyon fontosnak tartjuk azt, hogy a magyar turisztikai kínálat Magyarországon belül is ismert legyen, és szeretnénk egy mozgalom keretében arra ösztönözni, - mi mozgalomnak nevezzük ezt a kampányt – arra ösztönözni a magyar embereket, hogy a belföldi utazás az ugyan olyan népszerű és ugyanolyan divatossá váljon, mint amilyeneknek más európai országokban hagyományai vannak.
 
A legnagyobb turisztikai kiállítás a Hungexpo területén, illetve Magyarországon turisztikai szempontból az Utazás kiállítás. Mennyire támogatja a Magyar Turizmus Zrt. ezt a kiállítást?

   A Magyar Turizmus Zrt. a Hungexpóval többek között ennek okán is kötött stratégiai együttműködést. Nagyon fontosnak tartjuk, hogy a turisztikai kínálat a megfelelő módon kerüljön megjelenítésre a vásár keretében. Ennek a lehetőségnek a révén van tulajdonképpen lehetőség arra, hogy a regionális marketing igazgatóságainkkal együttműködő szolgáltatók a régió egységes arculata alatt tudjanak megjelenni a vásáron.
 
Az Utazás kiállítás nagy tömegeket mozgat meg, még az utóbbi években is. A más jellegű Business Travel Show-nak kevesebb látogatója volt. Szakmailag mennyiben más a Business Travel Show?

     Két teljesen különböző vásárról beszélünk, az Utazás kiállítás egy klasszikus közönség vásár, amit ugye egy szakmai nap előz meg, ahol valóban a szakma résztvevői vesznek részt a vásáron. Utána viszont a nagyközönség a cél, tehát a nagyközönség elérésre a cél, a turisztikai kínálat direkt bemutatása az utazók számára.
A Business Travel Show az egy teljesen más műfaj, az egy kimondottan zárt szakmai vásár és ide tulajdonképpen kimondottan szakmai érdeklődőket várunk, vagy várnak. A létszám itt sokkal kisebb, itt közvetítőkről van szó, szervezőkről van szó, akik elsősorban az úgynevezett corporate piacon vagy a professzionális kongresszusi piacon tevékenykednek.
 
A Magyar Turizmus Zrt. sajtó megjelenéséinek és Magyarországot reklámozó tevékenységének mi a fő tematikája? 

     Az ország marketing tekintetében, a turisztikai marketing tekintetében több szinten egymásra épülő kommunikációt folytatunk. Úgy Magyarországon, mint belföldön tulajdonképpen három szinten kapcsolódik össze. Egyrészt van egy ország márkával kapcsolatos kommunikációnk, mint külföldön, mint belföldön, ezek más-más típusúak.

Magyarországon folyatatunk egy úgynevezett image kommunikációt, ennek az a célja, hogy felhívjuk az emberek figyelmét a magyarországi kínálatra és arra, ösztönözzük őket, hogy ismerjék meg ezt a kínálatot belföldön, ehhez kapcsolódnak különböző időszakokhoz kötötten termék kampányok.
Ezek a termékkampányok a turisztikai kínálat elemeire vonatkoznak, a gyógyturizmusra, az ökoturizmusra, a kerékpáros turizmusra, tehát a vízi, vizekkel kapcsolatos turizmusra, nyaralással kapcsolatos ajánlatokra. Ezek konkrét utazási ajánlatok, időszakhoz függően, tehát amikor a szezonjuk van ezeknek a termékeknek, ahhoz kapcsolódnak a kampányaik és a harmadik azok az ehhez a konkrét termék kampányokhoz kapcsolódó regionális kampányok. A régiók önmagukon belül, illetve a saját vonzáskörzetükön belül rendelkeznek olyan potenciállal, amit meg tudnak ezekkel a kampányokkal mozgatni. Tehát ez a háromszintű kommunikáció jellemző a tevékenységünkre, külföldön ugyanúgy, mint belföldön.
 
Várható-e, hogy a Hungexpón az utóbbi években az Utazás kiállításnál kisebb látogatottságnak örvendő Spa & Wellness kiállításnak is komolyabb szerepet szán a Magyar Turizmus Zrt.?

   A Magyar Turizmus Zrt. mindenre nyitott, ahol lehetőség van arra, hogy a kínálat megmutatkozzon, de itt megint azt kell mondanom, mint a Business Travel Show esetében is, hogy az Utazás kiállítás az egy komplex termék skálát bemutató közönség vásár. Tehát egy nagyon nagy érdeklődésre számot tartó vásár. Addig ezek a nevezzük szakvásároknak, akár a Business Travel Show, akár a Spa & Wellness kiállítás, ez egy termék szegmensre koncentrálódik. Itt értelemszerűen nem várhatunk el olyan nagy érdeklődést, mint mondjuk az Utazás esetében, de ez pontosan ugyanolyan fontos a mi életünkben, hiszen mint a magyar turisztikai marketing szervezet, nekünk a kínálat népszerűsítését kell kitűznünk a zászlónkra és ebben a tekintetben minden vásár nagy jelentőséggel bír.

A Magyar Turizmus Zrt. turisztikai portálja eléhető a www.itthon.hu címen.

HUNGARY
« vissza
További riportok
Riportok bővítése ITT MEGSZŰNT ! 2013.10.23.
Riportok: A Hörmann Hungária Kft. a minőségi ajtók, kapuk szakértője 2012.11.12.
Riportok: A Mercedes-Benz Hungária Kft. Magyarországon is a biztonságos közlekedésért 2012.06.05.
Riportok: A Magyar Pékszövetség a 2012-es FOODAPEST és UKBA kiállításon 2012.02.05.
Riportok: A Continental Automotive Hungary Kft. fejlődése 2012.02.01.
YouTube.com/IpariHírügynökség - Nézd meg videóinkat!   
2023.11.03-tól beállítva az új honlapunk cégkeresője:
Keresünk-Kínálunk
Eladó Ipari Cégeket:


Ipari Hírügynökség: Ipari, Ipari Hírek, Sajtóközlemények, Riportok, VideoRiportok, Ipar, Környezet, Táj, Természet, Videók, Sajtófotók
Az ipar hírei!


Főoldal |
Keresés:  
Az Ipari Hírügynökség oldalain független, gazdasági híreket jelentetünk meg.