ARCHÍV EZ A HONLAP.
- A honlap használatával hozzájárul a cookie-k (sütik) elemzéséhez és felhasználásához.
További információk:
Cookie (süti) használat
- Honlapunkhoz kapcsolódóan NINCS adatkezelési tevékenység. További információk: Adatkezelés, Impresszum

  IpariHirugynokseg.hu   Hírek   Rendezvények     Szolgáltatásaink     Riportok    
IpariHírügynökség.hu : Híreink: Már az IpariCégek.hu oldalain elérhetők friss híreink Autó, jármű, közlekedés ; Robot, automatika kategóriákban is.  
2024.04.23.
. .
:
Riportok
Riportok: A B&D ComMedia Kommunikációs Iroda fejlődése és tevékenységei 2011.01.21.
Forrás: Ipari Hírügynökség, Riportok.hu
Béres Anikó ügyvezető igazgató, alapító-tulajdonos válaszolt kérdéseinkre
Már több mint 10 éve építik és ápolják kapcsolataikat az újságírókkal és ügyfeleik számára (is) fontos döntéshozókkal. Milyen elképzelésekkel, célokkal alapították a B&D ComMedia Kommunikációs Irodát?
 
    Cégünk megalakulásakor a pr cégek száma – a jelenlegi helyzethez képest – elenyésző volt, ezért úgy gondoltuk, hogy az időzítés kiváló egy ilyen profilú ügynökség létrehozására; a meglévő tapasztalatunk birtokában. Az ötlet jónak bizonyult, hiszen ma is prosperálunk, cégünk folyamatosan bővíti ügyfélkörét, referenciáit. A működésünket ugyan befolyásolja, hogy sokan úgy gondolják, értenek a pr szakmához, hiszen ez nem más, mint a marketing egy eleme, az újságírókat is könnyű megnyerni, emellett elégséges, hogy tudnak írni és beszélni. Induláskor a célunk az volt, hogy ezt a szemléletet megváltoztassuk, illetve munkánkkal és megoldásainkkal hitelesen demonstráljuk, hogy „van új a nap alatt”. És azóta sincs ez másként. Kreatív és izgalmas feladat, folyamatosan változó ügyfél-igények, emberi és egyben üzleti kapcsolatok – erről szól a szakmánk.
 
Mit változtattak a kezdeti elképzelésekhez, tervekhez képest?
 
   Tevékenységünket, iparági ismereteinket szélesítettük, újabb és újabb kommunikációs csatornákat fedezünk és használunk fel a cél érdekében, és szinte minden szektorban vannak referenciáink. Ami nem változott: most is úgy véljük, hogy ha a pr szakmához értünk, egy újabb iparági ügyfél felkérése esetén bármikor el tudjuk sajátítani a szükséges piacismeretet. Ugyancsak változatlan megalakulásunk óta az a szemlélet, illetve belső-személyes igény, hogy folyamatosan képezzük magunkat, kövessük a szakma nemzetközi és hazai fejlődését. Górcső alá vesszük az aktuális trendeket, hogy lássuk, mit tudunk hasznosítani és felhasználni ügyfeleink érdekeinek és céljainak érdekében.
 
-   Referenciáik többsége az informatikai és az FMCG piacról származik. Ez hogyan alakult így?

Ez csak kezdetben volt így. Az erős it és FMCG tapasztalat elsősorban annak köszönhető, hogy jelentős tapasztalatot szereztünk a Microsoft hazai leányvállalatának pr munkái során, és eleinte a legtöbb ügyfelünk és megbízásunk az informatikai iparágból került ki. Ezért azt gondoltuk, ez a mi legjobb irányunk, ám a 2004-es év ebből a szempontból mérföldkövet jelentett cégünk életében: ebben az évben nyertük el a Szentkirályi Ásványvíz Kft. kommunikációs feladatait. Ezt követően egyre több FMCG vállalat lett ügyfelünk, vonzottuk őket – és ezek szerint jó munkát végeztünk, végzünk a piacvezető ásványvíz márkával (is)…
Bár van olyan informatikai társaság, amely a kezdetek óta ügyfelünk, mára áttolódott az arány az it vállalkozásokról a fent említett FMCG, a pénzügyi és tanácsadó cégek felé. Emellett már energetikai projektek menedzselésével is bővítettük tapasztalatainkat.
 
-   Szolgáltatásaik közül most melyik tevékenységük a legerősebb?

   Ügynökségünk teljes körű public relations tanácsadást végez, azaz úgynevezett full-service szolgáltatásokat nyújtunk, beleértve az egyes ötletek kidolgozását, projektek megtervezést és kivitelezését is. Minden területen célunk az, hogy a maximumot nyújtsuk ügyfeleinknek, hogy megelégedve vigyék jó hírünket. Kezdetben az ügynökség tevékenysége a sajtómunkára fókuszált, ezért talán még ma is ez a klasszikusnak számító terület a legerősebb nálunk – kiegészülve a stratégiai tanácsadási tevékenységgel. Az elmúlt 11 év során tapasztalatot és rutint szereztünk krízis kommunikációban, rendezvényszervezésben, brand építésben, különböző vállalati kommunikációt megalapozó vagy átvilágító kutatások és elemzések készítésében, valamint az online megoldások és kihívások menedzselésében is. A kommunikáció és a pr széleskörű gyakorlata és alkalmazása révén az évek során sokféle igénnyel és kéréssel találkoztunk, ezért mindegyik esetben egyedi szempontok szerint kellett végeznünk munkánkat, illetve megoldást találni ügyfeleink problémáira. Így tehát ma már kevés olyan kérést és igényt kapunk, amire ne tudnánk megnyugtató szakmai választ adni.
 
Melyik volt a legtöbb újságírót vonzott sajtótájékoztatójuk?
 
A Szentkirályi ásványvíz márka kampányában szereplő Luis Figo portugál futball világsztár magyarországi sajtótájékoztatója, ahol a nyomtatott, online, rádiós és televíziós szerkesztőségekből 112 újságíró vett részt.
 
Egyik legjelentősebb média-megjelenésük: interjú a CNN-ben. Ez pontosabban milyen riport volt?

   A KÜRT Zrt. adatmentési felajánlásáról van szó, amit a 2001-es World Trade Center katasztróf követően készítettek a CNN csatorna munkatársai a cég vezetőjével.
Emellett büszkék vagyunk arra is, hogy az ING Befektetési Alapkezelő Zrt. vezérigazgatója, Benczédi Balázs a hazai pénzügyi szektort érintő egyik fontos kérdésben elsőként tudott nyilatkozni az MTV Az Este című műsorában – építve ezzel ügyfelünk szakmán belüli presztízsét és az alapkezelő ismertségét.
 
A válság- és versenykommunikáció mennyire került előtérbe az utóbbi 1-2 évben?

   Az utóbbi időben egyre inkább – vagy akut válságmenedzselés vagy éppen a megelőzés igénye miatt. Emellett azt is megfigyeltük, hogy a cégek marketing-költségvetésének folyamatos csökkenésével a pr büdzsé nem feltétlenül apad, tehát inkább pr kommunikációra fordítják erőforrásaikat a cégek. Ez a folyamat, amellett, hogy számunkra üzletileg kedvező, a szervezeti-vállalati kultúra hazai fejlődése szempontjából is üdvözlendő tendencia, hiszen ezek szerint a cégvezetők és döntéshozók felismerték a kommunikáció szükségességét és a kapcsolattartást a szakmai és „fogyasztói” környezettel. Ebben pedig a pr-nek nagyobb hasznát tudják venni, mint a marketingnek.
 
Milyen konferencia és rendezvényszervezéseket vállalnak?

   A rendezvényszervezés, mint szakmai terület ügynökségünk szolgáltatáspalettáján jelentős helyet képvisel – sok ügyfelünknek sokféle eseményt szerveztünk az elmúlt 11 évben. Ebből kifolyólag számos rendezvény szervezésében van gyakorlatunk, legyen szó szakmai kerekasztal-beszélgetésről, sajtóeseményről, informális ügyféltalálkozóról, VIP ügyfél-partyról vagy éppen nagyobb szabású nyilvános konferenciáról.
 
Mik a terveik? Mit szeretnének megvalósítani?

   Szakmailag még tovább fejlődni és bővülni. Megőrizni a régi ügyfeleinket a nehezebb gazdasági környezet ellenére is, és a hosszú évek során megszerzett tapasztalatainkat hasznosítani, továbbadni jelenlegi és új ügyfeleinknek.
 
A B&D ComMedia Kommunikációs Iroda honlapja: www.commedia.hu  
« vissza
További riportok
Riportok bővítése ITT MEGSZŰNT ! 2013.10.23.
Riportok: A Hörmann Hungária Kft. a minőségi ajtók, kapuk szakértője 2012.11.12.
Riportok: A Mercedes-Benz Hungária Kft. Magyarországon is a biztonságos közlekedésért 2012.06.05.
Riportok: A Magyar Pékszövetség a 2012-es FOODAPEST és UKBA kiállításon 2012.02.05.
Riportok: A Magyar Turizmus Zrt. 2012. évi tervei 2012.02.02.
YouTube.com/IpariHírügynökség - Nézd meg videóinkat!   
2023.11.03-tól beállítva az új honlapunk cégkeresője:
Keresünk-Kínálunk
Eladó Ipari Cégeket:


Ipari Hírügynökség: Ipari, Ipari Hírek, Sajtóközlemények, Riportok, VideoRiportok, Ipar, Környezet, Táj, Természet, Videók, Sajtófotók
Az ipar hírei!


Főoldal |
Keresés:  
Az Ipari Hírügynökség oldalain független, gazdasági híreket jelentetünk meg.