ARCHÍV EZ A HONLAP.
- A honlap használatával hozzájárul a cookie-k (sütik) elemzéséhez és felhasználásához.
További információk:
Cookie (süti) használat
- Honlapunkhoz kapcsolódóan NINCS adatkezelési tevékenység. További információk: Adatkezelés, Impresszum

  IpariHirugynokseg.hu   Hírek   Rendezvények     Szolgáltatásaink     Riportok    
IpariHírügynökség.hu : Híreink: Már az IpariCégek.hu oldalain elérhetők friss híreink Autó, jármű, közlekedés ; Robot, automatika kategóriákban is.  
2024.04.19.
. .
:
Riportok
Egyre több kisvállalat használja ki az üzleti kapcsolatok erejét 2010.12.28.
Forrás: Ipari Hírügynökség, Riportok.hu
Kapcsolatépítő Üzleti Randi KLUB
  Az ország első, üzleti kapcsolatépítéssel foglalkozó szervezetének,
  a Kapcsolatépítő Üzleti Randi Klubnak az alapítójával, Vereb Istvánnal
  beszélgettünk a klub lehetőségeiről és előnyeiről.
Hihetetlen küzdelem folyik a kkv-k körében manapság a fizetőképes ügyfelekért, illetve a meglévők megtartásáért. A korábban működő kommunikációs és ügyfélszerző eszközök egy része napjainkban nem használható, elavult, mert a hazai és a világgazdaságban minden megváltozott az elmúlt években, és változik folyamatosan.
Főleg a kisvállalatok keresnek újabb és újabb, főleg azonnali eredményeket ígérő módszereket, technikákat. Ez érthető is, de azért érdemes vigyázni, mert nagyon kevés „csodás”, egyik napról a másikra nyereséget hozó eszköz létezik.  Viszont vannak olyan – évszázadok óta működő – üzlet- és piacszerzési módszerek, amelyek most is megállják a helyüket.

- Mikor, milyen elképzelésekkel alakult az Üzleti Randi Klub? Mi adta az ötletet?

- A mindennapi életünket átszövik és meghatározzák a családi, baráti kapcsolatok. Nem vagyunk remeték, szükségünk van egymásra. Azt hiszem, hogy ennek igazságáról nem kell senkit sem meggyőznöm. Ami nagyon fontos, ugyanez érvényes az üzleti életben is.

2002-től Magyar Üzleti Világ néven egy üzleti magazint is működtetünk. Számos céggel, szervezettel kerültünk kapcsolatba, így rálátásunk volt a vállalkozások problémáira és igényeire. Ezért 2007 végén úgy döntöttünk, elkezdünk építeni egy olyan üzleti közösséget, ahol egymás értékeinek jobb és mélyebb megismerésén, és a kölcsönös bizalom megteremtésén keresztül sokkal egyszerűbben és olcsóbban lehet hosszú távú üzletekhez jutni, és sikeresebben lehet új piacokat találni, céget fejleszteni.
Az Üzleti Randi volt az országban az első ilyen, kifejezetten üzleti kapcsolatépítésre irányuló kezdeményezés. A következő évben már megjelentek mások is hasonló szolgáltatásokkal.

- Milyen szolgáltatásokat nyújt az Üzleti Randi Klub?

- Úgy állítottuk össze a klubtagsághoz járó szolgáltatásokat, hogy minél több szinten, minél több eszköz igénybe vételével, minél többféle üzleti és piaci lehetőségekhez jussanak a tagok. A klub legfontosabb szempontja: a minél mélyebb üzleti kapcsolatok építése. Ezért szervezünk egy évben fixen 5 üzleti találkozót (a nyár kivételével kéthavonta) az ország különböző pontjain (hármat Budapesten, kettőt vidéken). 2010-ben először szerveztünk egy hatodik, regionális találkozót Szegeden.

A találkozókon kívül időszakonként virtuálisan is „találkoznak” a klubtagok, rendszeresen tájékoztatják egymást ajánlataikról, üzleti információkat osztanak meg egymással a fórumon, ingyenesen jelennek meg a Magyar Üzleti Világban. A vállalkozásuk fejlődéséhez szükséges tréningeken is részt vehetnek, illetve összehangoltan közös projekteket hozhatnak létre.

- Milyen előnyökkel jár a tagság? 

- A résztvevők sokkal mélyebben megismerhetik egymás értékeit, termékeit, szolgáltatásait, kapcsolatait, mint bármilyen más rendezvényen. Ez az alapja a hosszú távú és gyümölcsöző üzleteknek. Megtanítjuk őket arra, hogy a megszerzett ismeretségeket, kapcsolatokat, hogyan váltsák készpénzre rövid időn belül.

Mindenki személyesen bemutatja kínálatát, és elmondja, kinek, miben tud segíteni. Számos üzleti projektet lehet megismerni első kézből, amelybe akár be is lehet kapcsolódni. Olyan partnereket is találhatnak a klubtagok, akikkel kiegészíthetik egymás tevékenyégét.  Ha képesek bizalmat valaki építeni, számos cég tovább fogja ajánlani őket. Rengeteg üzleti információval, ötlettel gazdagodnak, amelyeknek értéke felbecsülhetetlen. Hiteles, megbízható cégeket találhatnak, akik határidőre fizetnek. Amire különösen is büszkék vagyunk, hogy a résztvevők között arányosan képviseltetik magukat ipari, kereskedő és szolgáltató cégek is.

Egy-egy találkozó sokkal gazdaságosabb, mintha külön-külön tárgyal és utazik el ennyi céghez egy résztvevő, hiszen egy nap 10-12 négyszemközti tárgyalást bonyolít, és szerez további üzleti információkat.  

- Milyen egy Üzleti Randi Találkozó programja?

- Gyakorlatilag a kezdetektől változatlan a találkozók felépítése. Az alapelvekben nincs változás, mert azt látjuk, kiválóan működik. A lényeg, amire egy találkozón odafigyelünk, hogy minden résztvevő bemutatkozhasson, és olyan információkat mondjon el magáról, amely valóban fontos az üzlet érdekében. Hogy ez tényleg megvalósuljon, ezért koordináljuk a bemutatkozásokat. Segítünk, hogy felfedezzék a cégek a közös kapcsolódási pontokat, és bizalmat tudjanak építeni maguk iránt. A találkozó idejének kb. a felét teszi ki a négyszemközti tárgyalások, amelyekhez megfelelő időt és körülményeket biztosítunk. Nem hiszünk az ún. „rapid randikban” , a pár perces tárgyalásokban. Érdekessége ezeknek a tárgyalásoknak, hogy a jelentkezők már a találkozó előtt információt kapnak a többi cégről, így komolyan készülhetnek a tárgyalásokra, amelyeknek a számát 2011-ben emelni fogjuk 10-12-re.

- 2010-ben a klubon belül megalakultak a szekciók. Miről szólnak ezek a szekciók?

- Elsősorban azoknak a klubtagoknak hoz érzékelhető hasznot a szekció, akik komolyan veszik az együttműködést és az összefogást. Négy területre fókuszálnak a szekciók.
1. Elősegíti a tagok piac- és vevőszerzését. Olyan információkhoz, kapcsolatokhoz, ajánlásokhoz jutnak a tagok, amelyek konkrét megrendeléseket jelentenek.
2. Költségcsökkentés beszerzési partnerségekkel. A szekcióban lévő tagok közül vannak olyanok, akiknek ugyanarra van szükségük (pl. raktár, marketing tanácsadás, pályázati szakértő, informatikai fejlesztés, stb), összefogva, beszerzési partnerség alakításával rengeteg pénzt megtakaríthatnak.
3. Közös projektek, pályázatok, konzorciális együttműködések létesítése. Sokkal több és jobb munkát el lehet nyerni, ha kiegészítve egymás tevékenységét összefogunk. Így olyan projektekben vehetnek részt a tagok, amire egyedül nem lettek volna képesek.
5. Összehangolt értékesítési és marketing stratégiák készítése és kivitelezése. A kommunikáción nagyon sok minden múlik, éppen ezért segítünk abban, hogy összehangoljuk a tagok marketing és értékesítési tevékenységét, és sokkal eredményesebbek legyenek.

- Milyen eredményeket hozott a klub tagjainak a 2010-es év?

- 2010-ben összesen 6 találkozót szerveztünk (hármat Budapesten, továbbá Veszprémben, Szolnokon és Szegeden), illetve 3 virtuálisat. A találkozóinkon összesen 377 fő vett részt, kb. 600 fővel nőtt az aktív érdeklődők száma, 536 négyszemközti tárgyalást bonyolítottunk, amelyekből számos, üzlet, együttműködés, közös projekt született, továbbá rendkívül értékes ajánlásokhoz üzleti és piaci információhoz jutottak a tagok. Mindezek összértéke jelenleg, a klubtagok bevallása szerint közel 120 millió forint. (Vannak, akik még nem juttatták el hozzánk az adatokat). És még nagyon sok üzlet van folyamatban.
Egy dolgot nagyon fontos tudni, amikor az eredményeket nézzük. A gondosan ápolt és épített üzleti kapcsolatok folyamatosan generálják az újabb lehetőségeket, amelyek értékét rendkívül nehéz megbecsülni. Adott esetben csak fél-1 év múlva látszódik igazán, de akkor "robban".
 
- Milyen terveik vannak? Mit szeretnének megvalósítani?
 
- Szeretnénk minél több kisvállalattal megismertetni magunkat, és lehetőséget biztosítani, hogy kipróbálhassák találkozóinkat. Úgy látjuk, hogy versenyképességük megőrzése miatt az ipari, termelő cégek számára különösen is hasznos az Üzleti Randi Klub. Ezért ebbe a szegmensbe tartozó cégeket intenzívebben szeretnénk megszólítani.
2011-ben együttműködő partnerek bevonásával speciális Üzleti Randikra is készülünk, amelynek keretében egy-egy terület, szegmens lesz a középpontban.

A Kapcsolatépítő Üzleti Randi Klub  honlapján további információkat, videókat lehet találni: www.uzletirandi.hu 

Kapcsolatépítő Üzleti Randi Klub     Vereb István
« vissza
További riportok
Riportok bővítése ITT MEGSZŰNT ! 2013.10.23.
Riportok: A Hörmann Hungária Kft. a minőségi ajtók, kapuk szakértője 2012.11.12.
Riportok: A Mercedes-Benz Hungária Kft. Magyarországon is a biztonságos közlekedésért 2012.06.05.
Riportok: A Magyar Pékszövetség a 2012-es FOODAPEST és UKBA kiállításon 2012.02.05.
Riportok: A Magyar Turizmus Zrt. 2012. évi tervei 2012.02.02.
YouTube.com/IpariHírügynökség - Nézd meg videóinkat!   
2023.11.03-tól beállítva az új honlapunk cégkeresője:
Keresünk-Kínálunk
Eladó Ipari Cégeket:


Ipari Hírügynökség: Ipari, Ipari Hírek, Sajtóközlemények, Riportok, VideoRiportok, Ipar, Környezet, Táj, Természet, Videók, Sajtófotók
Az ipar hírei!


Főoldal |
Keresés:  
Az Ipari Hírügynökség oldalain független, gazdasági híreket jelentetünk meg.