ARCHÍV EZ A HONLAP.
- A honlap használatával hozzájárul a cookie-k (sütik) elemzéséhez és felhasználásához.
További információk:
Cookie (süti) használat
- Honlapunkhoz kapcsolódóan NINCS adatkezelési tevékenység. További információk: Adatkezelés, Impresszum

  IpariHirugynokseg.hu   Hírek   Rendezvények     Szolgáltatásaink     Riportok    
IpariHírügynökség.hu : Híreink: Már az IpariCégek.hu oldalain elérhetők friss híreink Autó, jármű, közlekedés ; Robot, automatika kategóriákban is.  
2024.04.16.
. .
:
Riportok
Riportok: A Marketing Commando Marketing Fitnesz Programja 2011.09.27.
Forrás: Ipariírügynökség, Riportok.hu
   www.marketingfitnesz.hu   A Marketing Expón Nyírő Réka marketing fitnesz edzővel,
  a Marketing Fitnesz program vezetőjével a speciális,
  személyre szabott marketing programról beszélgettünk.
A Marketing Commandón belül mivel foglalkozol és mi a szakterületed?

    Tanácsadással foglalkozom, én vagyok az egyik aktív tanácsadó, aki az ügyfelekkel foglalkozik, a szakterületem pedig ez a coaching program amiről itt szó is volt, ez a marketing fitnesz program, ami kilenc hónapos tréning program cégvezetők számára, amikor teljesen stratégiailag rendbe rakjuk a cégük marketingjét. Ez a fő terület, amit én viszek a cégben, ezen kívül természetesen tanácsadással is foglalkozom.

    Mi a marketing fitnesz program lényege?

    A lényege az, hogy gyakorlati segítséget nyújtsunk az ügyfeleknek. Az volt a tapasztalat, hogy nagyon sok ötletet kapnak tőlünk folyamatosan, viszont nem tudják, hogy ezeket hogy ültessék át a gyakorlatba. A fitnesz programban pont ezt a problémát orvosoljuk azzal, hogy kilenc hónapig folyamatosan együtt dolgozunk a céggel, és így az alapoktól kezdve szépen felépítjük a cégnek a marketing stratégiáját, tehát gyakorlati segítséget adunk.

Ezek a marketing lépések fix, taktikus marketing fogások, vagy időközben változók?

   Alapvetően igen, tehát az alapok azok ugyanazok, tehát ugyanúgy piackutatással kezdünk, meg célpiac meghatározással. Pozícionizáljuk a cégeket, rendbe rakjuk az ár és termék struktúrájukat, ezek azok az alapozó feladatatok, amire aztán később aztán tudunk építkezni. Aztán az, hogy ki milyen marketing eszközt tud majd később használni, az nagyon függ az ő iparágától, a célpiacától, a tevékenységétől, adott esetben a büdzséjétől, tehát ott már lehetnek különbségek. Nyilván az, hogy honlapja mindenkinek legyen, az ma már, azt mondom, hogy alap, de az, hogy neki kell-e, vagy menyire, milyen intenzitással PR-ozni, vagy kell-e neki szórólapozni, vagy a sajtóban hirdetni, az már egyén függő.
 
    Milyen szélsőséges vállalkozási tevékenységeknél használható? Ha például egy temetkezési vállalkozás jelentkezne egy fitnesz programra, vagy egy egyszerű pék, tehát melyek a legkirívóbb esetek, amire szintén ez a fitnesz program alkalmazható?

    Igazából minden cégre jól alkalmazható. Azt tudni kell, hogy akkor lesz eredményes a program, ha egy olyan cég jön a programba, aki, vagy olyan cégvezető, akinek a működése, a cég működése rendben van. Hiszen nagyon sok feladatot kap, tehát hogyha neki a cég működésében vannak problémák, nem marketingben, hanem a cég működésében, akkor azt nehezen tudja, még a marketinget is a vállára venni. Az, hogy milyen iparágak, hát a legkülönbözőbb. Az étteremtől a festékboltig, a számítástechnikai nagykereskedéstől a rendszergazdáig, állásközvetítő, autópark kezelő cég, antenna szerelőknek árusító nagykereskedők, állateledeles vállalkozás, tehát a legkülönbözőbb iparágak. Nem tudom, hogy mi számít, kinek mi számít extrémnek, de a temetkezési vállalkozónál is biztosan megvannak azok a pontok, amiket ki tudnánk jobban aknázni.
 
    A marketing fitnesz keretében, mint tanácsadó marketing szakember mennyi cégvezetőnek irányítod a csoportot?

    Tíz cég van egy csoportban és kilenc hónapig dolgozunk együtt. Igen, tanácsadóként, trénerként, coachként működöm jelen, tehát nemcsak azokon az alkalmakon vagyok ott, amikor együtt találkozunk, és együtt dolgozunk, hanem folyamatosan a kilenc hónap alatt. Minden anyagukat átnézem, ellenőrzöm, tehát igyekszem, igyekszünk azt megcsinálni, hogy rendbe tegyük a céget, hogy utána az viszonylag, marketing szempontból önműködő legyen. Tehát, hogy ne kelljen folyamatosan új dolgokat kitalálni, hanem menjen magától a marketing.
 
Hol lehet jelentkezni a marketing fitneszre?

    Nálam, vagy a www.marketingfitnesz.hu oldalon, igazából szűkek a lehetőségek, mert egy évben csak egy csoportot indítunk, hogy koncentrálni tudjunk az adott csoportra, úgyhogy most hirdettem meg a jövő évi csoportot, ahová már jöttek is a jelentkezések, minden évben egyszer van alkalom csatlakozni.
« vissza
További riportok
Riportok bővítése ITT MEGSZŰNT ! 2013.10.23.
Riportok: A Hörmann Hungária Kft. a minőségi ajtók, kapuk szakértője 2012.11.12.
Riportok: A Mercedes-Benz Hungária Kft. Magyarországon is a biztonságos közlekedésért 2012.06.05.
Riportok: A Magyar Pékszövetség a 2012-es FOODAPEST és UKBA kiállításon 2012.02.05.
Riportok: A Magyar Turizmus Zrt. 2012. évi tervei 2012.02.02.
YouTube.com/IpariHírügynökség - Nézd meg videóinkat!   
2023.11.03-tól beállítva az új honlapunk cégkeresője:
Keresünk-Kínálunk
Eladó Ipari Cégeket:


Ipari Hírügynökség: Ipari, Ipari Hírek, Sajtóközlemények, Riportok, VideoRiportok, Ipar, Környezet, Táj, Természet, Videók, Sajtófotók
Az ipar hírei!


Főoldal |
Keresés:  
Az Ipari Hírügynökség oldalain független, gazdasági híreket jelentetünk meg.